Pages

11 Şubat 2014 Salı

TATİLDE NELER OLDU


Allahım Tuğra'ya bir çene vermiş o kadar olur. Hiç lafa bunalmaz. Özellikle tartışması gerekiyorsa kendini çok güzel haklı çıkarır. Bugün bakıcısına "sen kendi çocuğuna baksana niye buraya geliyorsun" demiş.
Şubat tatilinde abisini Kayseri'ye teyzesinin yanına gönderdik ama Tuğra gidemedi. Bu durumu Tuğra'ya "Abin ders çalışacak teyzen öğretmen ya o çalıştıracak hiç oyun oynamayacak" diye anlattık. Kel alaka bir açıklama oldu ama bizim sazan inandı. Garibim... Ama hiçbir zaman bu durumu kendisine yediremedi. 
Anne; beni niye önce doğurmadın ben abime yetişemiyorum o tek başına Ankara'ya ve Kayseriye gidiyor ben hiçbir zaman abime yetişemiyorum. Keşke ben önce doğsaydım gibi isyanlarda çok bulundu. 
Anne; abimin tatili çok güzel gidiyor o heryere gidiyor eğleniyor ben hiçbir yere gitmiyorum sizi öğretmenime söyleyeceğim demesi üzerine oyun salonunda aldık soluğu
Hatta o kadar dert etti ki okulda ben ne diyeceğim tatilim çok kötü geçti deyip durdu.
Akşam okul çıkışı ise olaylar değişmişti. Anne niye bizim köyümüz ve bağımız yok herkes köye gitmiş:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...