Pages

3 Şubat 2010 Çarşamba

Chochili Ev Terlikleri




Chochili Ev Terlikleri


*Geri Dönüşüm :Terliklerimiz ,çevreye % 100 duyarlı ve geri dönüşümlüdür.

*Yıkanabilir: Çamaşır makinesinde yıkanabilir,hijyeniktir.

*Hafif: Ayağınızda olduğunu bile farketmezsiniz :)

*Şık: Rengarenk seçenekleriyle çok şeker ve yumuşaklar.

Terliklere ulaşmak için TGAR

Bu şirin terlikleri sevgili JOY'un arkadaşı üretiyor Joy'da çok güzel tanıtımını yapıyor. Bu terliklere sahip olabilmek için bir yarışma düzenlemiş. Ben katılayım şansımı deneyeyim dedim.

Terlik için yeni fikirlerimizi soruyor.

1 - Biz bayanlar biraz çiçekli böcekli ışıltılı pırıltılı modelleri daha çok severiz değil mi?
2 - Bu sene leopar da çok moda değil mi?

Umarım fikirler yerine gitmiştir.

Herkese bol şanslar....

1 yorum:

  1. Ne şirinlermiş canım.Ama ben kış için üstü kapalı olanları tercih ederdim....

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...