Pages

19 Şubat 2010 Cuma

HEM BURADAYIM HEM YOKUM

Bu günler nasıl geçti bilmiyorum. Cumartesi öğleden sonra eşim ve tosbağalar göz muayenesinden geçtiler. Eşim uzun zamandır artık iyi göremiyorum deyip duruyordu. Kayra'nın zaten gözlüğü vardı ama tellerinden dolayı 1 yıldır takmıyordu. Turta ise ilk göz kontrolünden geçmiş oldu.


Babamıza doktor biraz söylendi geç kalmışsın gözlerinde tembellik oluşmuş dedi. Gözlük verdi. Ayrıca göz tansiyonu yüksek çıktı damla verdi 15 gün sonra tekrar görüşelim dedi.

Kayra'nın bir gözünün derecesi aynı diğer gözünün derecesini de biraz düşürdü.

Tuğra ise hiç gıkını çıkarmadan o gün muayene oldu. Kayma yok ama bozukluk olabilir dedi. Damla verdi damlatıp getirin dedi. Ve pazartesi tekrar götürdük 3 derece astigmatı çıktı. Çok yüksek, hemen almadık gözlüğünü başka bir doktora da götüreceğiz belki yanlış ölçüm filan olmuştur. Hayırlısı Allah'ım başka dertler vermesin. Gözlük beğenmece filan akşamı ettik. Eşime çok yakıştı. Ama o benimle durmadan dalga geçti

Eve giderken güzel kızları görünce

Evet artık daha net görebiliyorum.

Hanım sen böylemiydin ben seni başka görüyormuşum. Gibi...



Pazar günü sevgililer günü idi ama bizim için pek önemi yok. O yüzden sıradan bir pazar gezmesi yaptık. Evin birkaç eksiğini aldık. Hatta plastik bir leğen almıştım. Eve giderken kardeşimi arayıp

-Benim herif bana ileğen aldı gıı seninki ne aldı diye espriler bile yaptık.

güzel bir havada çocuklarımızla beraber geçirdiğimiz güzel bir gündü.



Pazartesi işyerimdeki bilgisayar uçtu. Sabah sabah büyük bir şok. Elim ayağım durdu. En önemlisi de içindeki bilgilerim ve fotoğraflarım. En son yılbaşında yedek almıştım. Neyse ki bilgisayarcımız kurtardı bilgilerimi de derin bir oh çektim. Ama pekçok siteye giremiyorum kendi bloğuma kayıt yapamıyorum deli olacağım. Neyse az önce geldiler de ayarladılar bilgisayarımı hemen yazayım istedim.

Bu haftamda böyle geçmiş oldu. Günler uzuyor güzeş artık yüzünü göstermeye başladı. Baharın geleceğini bilmek beni çok güzel hissettiriyor. Mutluyum bu yüzden. Şükürler olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...