Pages

9 Haziran 2010 Çarşamba

ANKARA'NIN YOLLARI TAŞTAN


Bu haftasonu yine Ankara maceramız vardı. Her ay olduğu gibi pazartesi doktor kontrolüne gitmiştik. Tam haftasını seçmişiz yağmur dolu çok feciydi ortalık. Artık benim için Ankara'ya gitmenin en güzel yanı annemleri görmek.
Ankaraya hep bir günlüğüne gittiğimiz için turtayı götürmüyorum. O da pek anlamazdı gittiğimi. Gece biner otobüse sabah varır, akşama geri dönerdik. Annemler gideli bizde 1 gece olsun kalıyoruz onlarda. Neyse bu sefer eşimle Tuğra bıraktı bizi terminale
Tuğra otobüsleri görünce
* Anne sende deliyor musun dedi
Sanki onlar gidiyormuş da ben kalıyormuşum gibi:))
Orada anlatmaya çalıştım abiyi dr. götürüyorum seni sonra alacağım diye ama ağlamasına engel olamadık.
Bu kısmı biraz acıklıydı:((
Ve gün boyu ara sıra ağlamış. Sık sık telefonda görüştük. Bana hep
* Anne ben de delebilirmiyim?
* Baba beni indirdi otobüsten ben gelemedim dedi durdu.
Asıl bunları duyan dedemiz dayanamıyor o ayrı...

Asıl konumuza gelelim Kayra buradaki telden kurtulmuş oldu ama işi daha bitmedi. Ağız içi tellere geçeceğiz tabiki bu konuda sponsor arıyorum. Malum biraz masraflı işler bunlar. Temmuz ayında takılacakmış gibi randevumuzu aldık ama ciddi ciddi bütçe ayırmam lazım bu işe daha öbür tellerinin taksitlerini ödüyordum. Ama bunu ne yaparım bilemiyorum.

Yok mu diş hastanelerinden sesimi duyup bize sponsor olmak isteyen:::::)))))))

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...