Pages

2 Eylül 2010 Perşembe

DÖNÜŞ - ÖLÜM - ATAMA

İyiki Ankara'ya gitmişim. Kayroşumu çok özlemişim. O hala özlemedim deyip duruyor ama içten içe özlemiş bizi. Pazar günü Acity'e gittik Kerim'e alışveriş yaptık. Öğretmen oldu ya arkadaş. Takım elbise ve ayakkabı aldık. Bize birşey yok. Son zamanlarda Ankara'dan hiçbirşey alamamış oldum. Akşam ise iftardan sonra Ankaraya taşınan arkadaşım Hülya'ya gittik. İyi oldu görmüş oldum. Eşi yokmuş bende annem ve çocuklarla gittim. Onunda ablası ve kızı vardı bayan bayana iyi oturduk.

Saat 02.00 gibi yattık yeni uyumuşum bir süre sonra annemin sesiyle uyandım, hararetli bir şekilde telefonla konuşuyordu. Hemen koştum. Kızkardeşim Kayseri'den aramış kayınpederi vefat etmiş nasıl ağlıyor anlatamam. Hüseyin Amca'nın sağlık sorunları vardı ama durumu iyiydi. Hatta o gün eşini ve yengesini gezdirmiş. Akşam Kuranını okumuş. Gece 1 gibi kalkmış mutfağın önüne düşmüş. Eşine Fatma yetiş diye seslenmiş, terimi sil demiş. Sonra bir nefes alıp verip oraya yığılmış. Eşinin kollarında vefat etmiş. Ölüm değilmi hemen yanımızda, sağımızda mı solumuzda mı önümüzde mi arkamızda mı göremiyoruz ama hemen yanıbaşımızda. Allahım günahlarını affetsin.

Tabiki bizde apar topar Çorum'a dönmek zorunda kaldık. Ama Kayra'nın ertesi gün dişçi randevusu vardı. Kerim'in öğretmen atamaları derken ne yapacağımızı şaşırdık. Kayra'yı dayımlara bıraktık. Salı günü annemler dönemezse yengem götürecekti dişçiye.

Cenaze işlemleri bitip iftarımızı yaptıktan sonra Kardeşimin çocuklarını da alıp evimize döndük annemlerde bizde kaldı beraber sahur yaptık. Sabah erkenden tekrar ankaraya döndüler Kayra'yı onlar dişçiye götürdü. Telleri takılmış yavrumun göremedim.:(( Neyse annemgil yetişdi ya içim rahat artık.

Beni ise yorucu bir gün karşıladı. Çocukları yıkadım. Bir sürü çamaşır vardı onları hallettim. 3 yane çocuk açıktılar susadılar beni yordular. Ama kardeşim rahat etti. Akşama da yemek hazırladım onlar iftara geldiler. Gece de sahur ertesi günde iş var benim pilim bitmiş oldu. Neyse iş yerinde dinleniyorum.

Bugün ise annemler Ankara'yı terkedip evlerine dönüyorlar Kerim Gümüşhane de sözleşmeli olarak görevine başlayacak. Geçici mi kalıcı mı kimse bilmiyor. O yüzden eşya götürmeyecek. Ben ise oğluma kavuşacağım saati bekliyorum...

3 yorum:

  1. Amcaya Allah (cc) rahmet eylesin. Ailesine de sabır versin. Çok koşturmacalı günler olmuş. Böyle zamanlarda insan "iyi ki ailem var" diye düşünüyor. Anneanne yoksa yenge var dişşiçiye götürmek için. İyi ki aileler var çok şükür.

    YanıtlaSil
  2. Urfa Tutkunu: teşekkür ederim iyiki ailemiz var

    YanıtlaSil
  3. :(:(:(Allah rahmet eylesin eşi nasıl yıkılmıştır kimbilir :( Kadir Geceniz Mübarek Dualarınız Kabul Olsun Canım.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...