Pages

13 Eylül 2010 Pazartesi

BAYRAMI DA BİTİRDİK

Hızımıza hiçbirşey yetişmiyor. 1 gün arefe 3 gün bayram ve 1 gün pazar tatilini bitirip iş yollarına düşmüş bulunmaktayız. Ağlamak istiyorum. Bu günü atlatırsam umarım işe alışmış olurum. Hülya gideli işyerinde çok sıkılır oldum. Anlatacaklarım hep içimde kalıyor. Konuşamıyorum. Benim gibi konuşmayı seven biri için çok sıkıcı...

Kardeşlerim geldi yine vacır vucur bir bayram geçirdik. Artık Ufkun la Kayra iyi anlaşıyor ama Tuğra Elif'e dirlik vermiyor.

Yıllar sonra bu bayram araba kullandım. Çok özlemişim umarım ya rabbim en kısa sürede bize de araba nasip eder. Kerim'in arabasını kullandım. Başta çok heyecanlıydım ama sonraları açıldım.

Bayramın 2. günü amcamın torunu Sivas'tan Amasya'ya gelirken kaza yapmış. Allah korumuş hiçbir sorunu yok ama yeni aldığı araç biraz kötüymüş. Herzaman önce can sonra mal...

Dün oyumu kullandım. Umarım sonuçları iyi olur.

Bütün tatillerde Tuğra ile ben anne maymun ve yavrusu şeklinde oluyoruz. Boğazıma yapışıyor ve de bırakmıyor. Bugün de kreşe giderken feci ağladı. Hala bakıcı arıyorum...

Kayra ise evin yolunu unutmuş durumda artık nüfusdan kaydını da annemlere vereceğim.

Bu arada sitemin 1. yılını doldurmuş bulunmaktayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...