Pages

18 Eylül 2010 Cumartesi

DOĞUMGÜNÜM

Dün akşam eşimle Kayra bir ara fısıl fısıl bir şeyler konuştular. Ama inanın anlamamıştım. Eşim apartman yöneticisi olduğu için toplantı vardı oraya gitti. Daha sonra Kayra'nın ağzında bakla ıslanır mı

Kayra : Anne yarın günlerden ne
Ben : Cumartesi
Kayra : Hangi ay
Ben : Eylül
Kayra : Tamam da hangi gün
Ben : Tatil mi? (artık olayı çaktığım için işkence başladı)
Kayra : Yok özel bir gün
Ben : hıı?? Allah Allah ne ki
Kayra : hani mum üfleriz.

bundan sonrası bir süre sarmaş dolaş geçti.

Ben : Kim hatırlattı sana bunu
Kayra : Az önce babam söyledi " herhalde annenin doğum günü git çantasından nüfus cüzdanına bak"
demiş ve bizim Ufaklık da gitmiş bakmış

buraya kocaman bir NOT koyuyorum. Bu konuyla ayrıca ilgileneceğim. Yani 14 yıldır doğumgünümün hangi gün olduğunu öğrenemeyen kocayla...

Babamız geldikten sonra da oğluşum bir şekilde konuyu tekrar açtı.

Baba: oğlum bir daha sana bir sır verirsem iki olsun ağzında hiç bakla ıslanmıyor.

Sonuç; doğumgünü hediyemi 1 gün öncesinden almış bulunuyorum. Artık benimde güzel bir cep telefonum var. Eski telefonum beni terk etmeden ben onu terk etmiş bulunuyorum.

Ama en önemlisi ailemle sağlık ve huzur içinde geçirebileceğim bir yıl diliyorum kendime.

3 yorum:

  1. canım dogum günün kutlu olsun
    yeni cep telefonunda hayırlı olsun ailenle beraber sağlıklı nice mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. :)) hoş bir doğumgünü anımsaması olmuş,beyler genelde hep aynılar,o kadar hatırlaması bile güzel bence..Sağlıkla,huzurla,mutlulukla,ailen ve sevdiklerinle nice nice yeni yaşlara..

    YanıtlaSil
  3. sevil, iştebudurhayat, zeliha; çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...