Pages

4 Ocak 2011 Salı

KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI

 

2010 yılının sonlarına doğru pekçok blogda 1 yıl boyunca okudukları kitapları sergilediler. Ben bunları yüzüm kızararak takip ettim. Kitap okuma alışkanlığı edinemeyen bir insanım. Küçükken ailemin böyle bir yönlendirmesi olmadı benimde içimden gelmedi. Ben ise onların kitap alıp evde bulundurmasını isterdim hep. Ama bu hiç olmadı.
Bu yüzden her çarşıya çıktığımızda çocuklarıma kitap almaya çalışıyorum. Büyük tosbağam bunu okumam dese bile ben okurum deyip alıyorum. Çünkü onda da kitap okuma alışkanlığı yok. Evimizin yakınındaki sahaf "aynı kitapları beraber okuyup paylaşın" dediği günden beri ben de çocuk kitapları okumaya başladım. Bazen önce ben okuyup Kayra'ya tavsiye ediyorum bazen o. Bu durum tosbağanın da hoşuna gitmeye başladı.
Benim içinde çok faydalı oldu. Normal kitapları okurken sıkılabiliyor ya da konuyu kaçırabiliyordum. Ama bunlar kısa olduğu için bazen bir günde bazen iki günde bitirmiş oluyorum.
Yani kısaca ben de kitap okuma alışkanlığımı oğlumla birlikte kazanmış olacağım. Bunu bütün kalbimle istiyorum.
Bu kitabı da önce oğlum okudu hatta ağlayarak okudu daha sonra ben, çok güzel herkese tavsiye ederim.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...