Pages

12 Haziran 2012 Salı

ANKARALI BLOGCULARDAN BİR RİCA



Temmuz ayında kardeşimin düğünü var. Çorum'u alt üst ettim düzgün bir abiye elbise bulamadım. Düzgünden kastım. Açık olmayan derli toplu bir elbise... Hangi elbiseye elimi atsam ince askılı, tek kollu, ya da askısız... En mutaasıp mağazalara bile gittim ya çok açık ya da çok kapalı, benim gibi iki arada bir derede kalmışlara göre kıyafet yok...

Bu olayın Ankaralı blogcularla alakası ne derseniz. Perşembe günü Ankara'da olacağım. Ankara'da abiye satan pasajlar ya da mağazalar hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Özellikle Kızılay'da olması tercihim. Şimdiden teşekkürler...

2 yorum:

  1. kızılayda bir çok abiye satan mağaza var, tek tek mağaza adı vermek biraz zor olacak ama, kızılayda bulvar üzerinde bir çok mağaza var oralara bakabilirsin, kızılayda bulamazsan ve eğer yolun avm'lere düşerse ki en yakın avm ankamall, kızılaydan metro ile gidilebiliyor, oraya da bakabilirsin, çalışmasaydım sana daha çok yardımcı olabilirdim ama malesef :((

    YanıtlaSil
  2. Ankamall a Kayraya kıyafet bakmaya gideceğiz ama orada abiye bulmam zor ve de pahalı oluyor. Kızılayda dolanacağım bakalım. Başka sefere seni de beklerim

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...