Pages

29 Haziran 2012 Cuma

DAVETSİZ MİSAFİRLER



Davetsiz misafirler diye neredeyse 2 yıldır balkonumu işgal eden vatandaşlardan bahsediyorum. Balkondaki dolabımın üzerine kullanmadığım saksıları koyarak güvercin ailesine bilmeden ev yapmışım:)) Yuva yıkanın yuvası olmazdan esinlenerek hiç problem etmedim. Ama onlar benim bu iyiliğime balkonumun ve astığım çamaşırların içine ederek karşılık verdiler. Geçen yaz tatile gitmelerini fırsat bilerek bir güzel ortalığı temizlemiş  saksının içine çok güzel yuva yaptıklarını ama yumurta bırakmadıklarını görmüştük, yuvayı temizlikte bile bozmamıştım. Bu sebeple tatil dönüşü bizim çekirdek aile tertemiz evlerine dönmüş oldular.





Bu sene ise tekrar tatillerini fırsat bilerek eşimle temizliğe giriştik. Ama bu sefer bize bu yumurtayı bırakmışlardı. Anladık ki bu aile çocuk yapma işini beceremiyor. Keşke bir öğreten çıksa:)) Ya da güzel bir aile planlaması yapıyorlar. İki senedir torunlarımız yok. Bizde artık evimizi bu misafirlere kapatma kararı aldık. Umarım kendilerine güzel bir yuva bulabilirler.

Yumurtayı ne yapacağımızı şaşırdık. Şu an evde duruyor. 
Tuğra ise dün akşam gördü. Zavallım yavru çıkacak sanıyor. Önce elinde ısıtmaya çalıştı sonra yanan ocağın yanına koyarak ısıtmayı denedi. Sonunda ikna ettim de elinden bıraktı. Mazallah elinde gezdirirken kırılır filan:(( 

1 yorum:

  1. sonrasında balkonu temizlemek zor ama
    bu şekilde harika
    onların yumurtadan çıkması
    kolay gelsin sana
    çocuklar için güzel bir deneyim

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...