Pages

17 Temmuz 2012 Salı

BOL FOTOĞRAFLI SAMSUN GEZİSİ


1 Temmuz pazar günü Samsun'a gitmek üzere düştük yollara... Yıllardır gitmiyordum oysa ki bize sadece 2 saatlik mesafede güzel bir şehrimiz.








Bu gitmek için yanlış bir zamanlama yaptığımızın resimleridir. Samsuna yaklaştıkça müthiş bir yağmurla karşılaştık. Yağmuru gördükçe Kayra "denize giremeyeceğiz" diye çok üzüldü.


Yol üzerinde meşhur Çakallı melemencileri var. Çok meşhurlar bir uğrayın derim. Ama ben bulamaç gibi melemen sevmediğimden çok cazip gelmedi ama bizimkiler beğendi.


Bu resmi küçük turtamız çekti. Acıkmış ve üşümüş bir şekilde melemenlerimizi beklerken...


Sabah 10 gibi Samsun'a varmış olduk. Güneş yüzünü gösterinceye kadar tarihi ve turistik bir gezi yaptık.
İlk önce Bandırma Vapurunu gezdik




Bahçesi gayet güzeldi. Bu minik çiçeklere bayıldım.




Kayra bu mayından çok korktu. Sanki patlayacak ha ha ha:)))))




Artık vapura çıkabiliriz.


Atatürk ve silah arkadaşları



Atatürk'ün odası


Burada Atatürk elimi tutuyor


Eşim işe görevlinin


Arkası yarın:))


1 yorum:

  1. geçen yaz biz de kız almaya gitmiştik Samsuna :)) ben de buraları gezdim çok güzel bir şehir çok beğendim fotoğrafları :)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...