Pages

20 Ekim 2012 Cumartesi

SON BİR HAFTA

Ödülümü almış ödülün sıcağına 1 haftadır yatmış bulunuyorum:)) Nerelerdeyim....

- 1 haftadır internetten yoksun yaşıyorum anladım ki internetsiz de yaşanıyormuş:)) Dünyadan haberim olmadığı için dünyevi işlerle değil ruhani işlerle uğraştım:))
- Bu günlerde tek huzur noktam sabır sabır sabır... Kulakları çınlasın eski iş arkadaşım Hülya "sen işini yap, sabret gerisini boşver yarabbim bir yoluna koymuştur" der beni derin düşüncelere sevk ederdi. Bu cümleler şimdi anlam kazandı.
- İlkbahar temizliğini bu günlere bırakırsan sonbahar temizliği olarak çıkar karşına ev ev olalı böyle temizlik görmemişti görmüş oldu. Bu sefer zoru başardım hiç temizlikçi almadan kendim içime sindiği gibi yaptım. En güzeli de sabah temiz bir eve uyanmak...
- Geçen hafta Kayra'nın 2, Tuğra'nın 1 olmak üzere 3 veli toplantısına katıldım, toplanmaktan helak oldum:))
- Bu kadar işin gücün arasında son sürat kitap okuyorum. Kitap okuma alışkanlığım artıyor ve mutlu oluyorum.
- Bayram tatilinin yaklaşmasına sevinip, ailece tembellik etmeyi düşünüyoruz.(İnşallah)

2 yorum:

  1. internetimiz olmasa cilt cilt ansiklopedi bitireceğiz de ama işte onsuz da olmuyor :D

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...