Pages

10 Kasım 2012 Cumartesi

ALLAH'IN SOPASI



Dün öğlen hatta her öğlen Kayra ile dağınık oda tartışmamız olur. Eğer izin versem oda bu hali alabilir:)) Dünkü tartışmamız biraz şiddetliydi çünkü çok kızmıştım. Hergün aynı şeyleri söylemek, söylediğim halde yapılmaması, bugün yapılıp yarın unutulması daha neler neler... Bu konulara girip daha da canımı sıkmak istemem. 
Bugün twitterda Adem Güneş'in paylaşımlarına rastlamamla üzerimde ilahi bir ayar hissettim:))

İç düzeni olmayan çocuklar dış düzeni kuramazlar. Çocukların tertip ve düzenli olmasını isteyen ebeveynler onların duygularına yönelmelidirler.
                                                         ADEM GÜNEŞ

Nasıl yöneleceğimiz konusunda fazla bir fikrim yok ama çalışacağız bakalım.

En başarısız çocuk, yapacağı işleri birine göstermek için yapan çocuktur. Başarılı çocuk ise başarmanın keyfini kendi içinde yaşayan çocuktur.
                                                      ADEM GÜNEŞ


Peki kimdir Adem Güneş; Uzman Pedagog olup dini yönü hassas bir kişidir. "Çocuk Eğitimi kültür ve evrensel kabul görmüş değerlerden bağımsız olamaz.Birçok medeniyetlere ev sahipliği yapmış olan Anadolu toprakları çocuk eğitiminde kendine has bir usul ve yöntem takip etmiştir. "
görüşünü savunan dini, kültürel ve ahlaki değerlere göre çocuk yetiştirmenin önemini anlatan bazı davranışların çocuğun fıtratından gelen davranışlar olduğunu savunan bir pedagogtur.  Kitaplarını okumadığım için maalesef yorum yapamıyorum. Geçen yıl Çorum'a gelmiş ama ben kaçırmışım.










2 yorum:

  1. çocuk yetiştirmek çok zor, hele ki annelik dünyanın en zor işi, adem güneş'in kitaplarını okumayı dene canım belki faydası olur.

    YanıtlaSil
  2. İlk fırsatta okumak istiyorum

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...