Pages

6 Kasım 2012 Salı

DÜDÜKLÜ TENCERE MESELESİ


Klasik model düdüklü tencerem işe yaramaz hale gelince yeni arayışlara girişmiştim. Hep aklımda Tefal vardı hala var ama o kadar para vermek istemediğim için başka markalara yönelidim. Schafer bunlardan biriydi. Biraz araştırdım ve bu modeli beğendim. Ben hala düşünürken eşim anneler günü hediyesi olarak 7 lt liğini almış. (Sanki ordu doyuruyorum:)))


Kullanımı kolay sadece pişme dakikalarını ayarlamakta zorlandım. Çünkü eski düdüklümden çok daha az sürede pişiriyor. Pişirmesi güzel ama yıkaması kötü...
Öyle feci su lekesi tutuyor ki kurulamak filan fayda etmiyor. Hele bu su Çorum'un ultra kireçli suyu olunca durum daha da vahim.




Kullanma klavuzunda su lekesi olabileceğinden bahsetmişlerdi ama bu kadarından bahsetmemişlerdi. Sanırım bu konudan bahsederek kendilerini aklamaya çalışmışlar. Taa çeyizimden kalan çelik tencerelerimle karşılaştırdığımda; onları da kurulamadığım zamanlar oluyor ama bu kadar leke tutanı olmamış.  Almayı düşünen varsa dikkat etsin derim.



4 yorum:

  1. Bende de var aynı sorun neden bilmiyorum ama sadece düdüklü tencerede yaşıyorum bunu artık en son sıcak suyla durulayıp kurumasını bekliyorum su lekesi kalmıyor fazla

    YanıtlaSil
  2. eğer aynı suya giren diğer düdüklü tencereyle karşılaştırınca bu kadar fark oluyorsa biraz da markayı ve kalitesini sorgulamak lazım.. malesef o kadar reklam yapıyorlar ama kaliteyi o kadar üst seviyede de tutmuyorlar demekki..

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...