Pages

9 Kasım 2010 Salı

AH BOYNUM AH BELİM


Uzun zamandır yürürken ayaklarımda bir uyuşma oluyordu. Sonradan anladım ki sağ orta ayak parmağım devamlı uyuşuk. Hiç geçmiyor.
Hep doktora gideyim deyip durdum ama bir türlü gitmemiştim. Evet ihmalkarım.
Geçen hafta bir gece boynumun ağrımasıyla uyandım. hah dedim boynum tutulmuş. Ama ne tutulma dönemiyorum yataktan kalkamıyorum. Çok feci bir ağrı.
4 gün boyunca geçer diye bekledim ama bir türlü geçmeyince cumartesi günü soluğu doktorda aldım.
Önce film çektiler. Romatizma için tahlil yaptılar. Belimden MR çektiler. Bu MR'dan insanları niye korkuturlar anlamıyorum. Çok önyargılı gitmiştim ama hiç zor olmadı.
Sonuç mu?
Doktor kaza filan mı yaptın dedi.
Belim biraz kaymış. Ama boynum feci durumdaymış
Durması gerekenin neredeyse tam tersi duruyormuş.
Ne yaptın bu kadar zorladın dedi
Hiçbirşey yapmadım sadece masa başında çalışıyorum
oturma bozukluğundan kaynaklanmış.
Hem belim için hem de boynum için hareket verdi sabah akşam yapılacak.
Sen spor yapmazmısın al sana zorunlu spor:))
3 hafta yapacağım (iğne ilaç da cabası) eğer düzelme olmaz ise boyunluk ve korse kullanmam gerekecekmiş.
Ağrılarım biraz hafifledi ama boynum beni çok zorluyor.
Umarım faydalı olur da çabucak atlatırım.

Resimdeki hareketler boyun hareketlerimin sadece bir kısmı. Ama hareketler aynı plates hareketleri

Not: Resim bu adresten alınmıştır.


5 yorum:

  1. Benimde boynum çok ağrıyor.Birde bazı geceler kolumu sığdıramıyorum bir yere benimde gitmem gerek ama ihmal ediyorum işte.Çok çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. karabidikim, çok teşekkürler aman sen de ihmal etme

    YanıtlaSil
  3. benimde boynum çok ağrıyor boyun düzleşmesi çıktı kolum ağrıyor kulunçta kas düğümleri var 3 kez fizik tedaviye gittim faydasını görmedim doktora gitmiyorum artık kaplıcayada gittim tedavi olamadım artık kendim uğraşacagım doktordan umudu kestim ...

    YanıtlaSil
  4. uff bendede boyun düzleşmesi var ve boynumu hareket ettirdiğim zaman sağa sola doğru titriyo ağrılar kollarıma be bacaklarıma vuruyo. titreme kol ve bacak kaslarımdada oluyo neyapmam lazım bilemiyorum artık..yoruldumm hayattann..:((

    YanıtlaSil
  5. buarada boynum ve belimde fıtık varr..ben ölmüşüm ağlıyanım yokk.:((

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...