Pages

25 Kasım 2010 Perşembe

BAYRAMIN 2. GÜNÜ KÖY HAYATI

Bayramın 2. Günü Amasya'ya gitmek için tüm sülale yola çıktık.
Önce babamın köyüne uğradık.
Yıllardır hiç gitmiyorduk.
Mezarlık ziyareti yaptık.
Babaannem, dedem, amcalarım için dualar ettik. Allahım kabul etsin inşallah.
Daha sonra babamın baba evine gittik. Yengem hala o evde oturur.
Belinden rahatsız hiç yürüyemiyor.
Zayıflamış küçülmüş...





Standart köy evi keşke dışarıdan da resim çekseymişim.
Eski tip mutfak rafları,
Önüne perde çekilmiş mutfak tezgahı
Duvara asılmış küçük bir ayna ve makas







Büyük tosbağa köye girerken
İlk kez köy görüyorum dedi.
Cidden hiç köye gitmemiştik.
Ama hiç beğenmedi nedense
Küçükler ise eşeğe bindiler
Çok hoşlarına gitti. Her ne kadar Tuğra ata bindim dese de  ömürlerinde eşeğe de binmiş oldular.
Eskiden amcamlarında vardı.
Bol miktarda kaz gördüler. Onları da çekmemişim.


Köyümüz güzelleşmiş
Eskiden çamurdan girilmezdi
Yollar ya asfaltlanmış ya da Arnavut kaldırımı döşenmiş.
Ama artık köylerde hiç genç nüfus yok, sadece yaşlılar kalmış.

3 yorum:

  1. tamam adım olmayabilir ama insan bu kadarda ezilmezki. insan biricik kardeşinin bi resmini koyar. utanıyormusun yoksa benden :)

    YanıtlaSil
  2. Birazcık sabret seninle ilgili harika bir yazı hazırlıyorum

    YanıtlaSil
  3. çok heyecanlandım :)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...