Pages

13 Kasım 2010 Cumartesi

GARİP BİR TELAŞ

Bu haftam çok telaşlı geçti.
Sebebini bende bilmiyorum:))
Biraz temizlik yaptım.
Cam kapı silmedim, sadece perdeleri ve yıkanması gerekenleri yıkadım.
Aslında panik bir yapım var mesela
Bugün temizliğe kadın gelecek, tamam gelsin toparlasın değil mi
yok yok
Ben o gelmeden her yerleri toplayıp çamaşır ütü bırakmamalıyım.
Neden!...
Bugün akşam da kalan çamaşırlarımı yıkayabilirim ya da ütümü yapabilirim değil mi?
Sanki kural
Hatta mutfak alışverişi yapacaksam temizlik gününden önce yapmalıyım:))
Ortalık derlenip toplanacak ya
Allah Allah
Bazı günler bu durumun beni ve eşimi ve çocuklarımı bunalttığını düşünüyorum.
Elimde değil...
Misafir geleceği zaman da aynı şeyleri yaşıyorum.
İşlerim kesinlikle bitmeli
Menüm kafamda hazır olmalı
1 gün öncesinden yapılabileceklerim muhakkak yapılmalı
Salata malzemelerini bile ne zaman yıkamam gerektiğini planlamalıyım.
Nedendir bu panik anlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...