Pages

12 Aralık 2010 Pazar

NE DÜŞÜNÜYOR ACABA



Şu an mışıl mışıl uyuyor. İnsanın kendi çocuğu olsa da onlar kapalı birer kutu.
Ne düşünür, ne hayal eder çok merak ediyorum.
Bir kısmını bilsem ya da tahmin etsem bile benimle paylaşmadığı bir o kadar şey olduğunu biliyorum.
Başını yastığa koyunca aklından neler geçer acaba
Mesela ben onun yaşındayken aklımdan kötü şeyler geçirir ve ağlardım.
Kimse anlamazdı ama ben salya sümük ağlardım.
Yaş büyüyünce bu düşüncelerin yerini platonik aşklar aldı:))
Biraz daha büyüyünce gelecek kaygısı...
Şimdi mi belli birşey yok herşeyi düşünebiliyorum. 
Ama benim büyüttüğümün aklından neler geçer bilemiyorum...
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. ne güzel demişsiniz: insanın kendi ocuğu bile olsa kapalı kutu diye.. ben de merak ederim , bazen dalgınken sorsan hiçbii derler .. en iyisi sormam geçerim.

    YanıtlaSil
  2. Kimbilir annesi güzel şeyler düşünsün mühim olan o bu hayatta

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir masal diyarında bir süper kahraman olduğunu hyal ediyordur belki de. Dünyanın en tatlı ve yeri doldurulmaz, kişiliğin temel taşları çocukluk hayaleri. Umarım geleceği de yüzü kadar güzel olur...

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...