Pages

1 Eylül 2012 Cumartesi

KÖY HAYATI

Uzun zamandır yazmıyorum değil mi? Sadece 1 hafta herşeyden uzak bir tatil yaptık. Çok çok iyi geldi. Sanki yeni bir ben olarak döndüm. Biriken işlerim eski beni hatırlattı ama olsun razıyım:))

Arife günü sahurdan sonra Mersin yollarına düştük. Malum kardeşimin eşi Yozgatlı. Geçerken babamın yanına uğrayalım dedi. İyiki demiş bu sayede köy havası almış olduk. 



Eşimin en büyük hayali "çiftliği olsun, hayvanları sebzeleri olsun" 






Traktörlerimiz olsun


Tabiki benim de traktörüm olsun. Çocukları atayım romörke okula ya da kurslarına götüreyim hahaha:))



Benim ise sebzelerim olsun sabah koparıp kahvaltıda yiyelim. (Ama başkası yetiştirsin bu kadar köy işini hayatta yapamam:)))


Benim hayalimde çiftliğimiz olması yönünde ama ben sadece orada yaşayayım hiç iş yapmadan (Ne tembelim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...