Pages

3 Eylül 2012 Pazartesi

ZAMAN TÜNELİ

 Mersin yollarına devam



Benim için yolda iken resim çekmek büyük zevk oldu. Güzel bir de makinam olsa bu zevkin daha da katlanacak ama neyse...




Kayseriden sonra 7 ya da 8 tane tünelden geçiliyor. Görsel olarak çok sevdim ben bunları. Kimi kısa kimi ise uzundu tünellerin


Tünele girince sanki zaman tünelinde gibi hissediyor insan sonunu göremiyor nereye çıkacağını, nasıl bir manzarayla karşılaşacağını kestiremiyor, çıkan manzaranın güzelliğiyle etkileniyorsun. 

Çok yeşillik yollardan  geçtik ama maalesef fotolar hep kötü çıkmış:((

Aslında benim yol fobim var desem yalan olmaz. Eşim araba kullanıyor ama sanki ben kullanıyorum. Hep  tetikte, hep gözüm yolda... Bu sebeple hep tedirgin, hep gergin, hep mutsuz... Bu durumdan fotoğraf çekerek, manzaradan zevk alarak, zor da olsa uyuyarak kurtulmaya çalışıyorum.
Zaman zaman ben de araba kullanıyorum. Bu sefer de eşimin çenesi durmuyor. Malum eşler işte şöyle sür, şuradan geç, böyle araba kullanılır mı? Böğğğ:)) Ama bu sefer ben kullanırken kendileri uyudu bende rahat rahat kullandım:)) Ama uyanınca kızmayı da ihmal etmedim. Bana nasıl güvendin ya birşey olsaydı diye... Ne kötüyüm değil mi?



2 yorum:

  1. çocuklar kızmıyorlar mı?
    heryerde fotoğraf çekmeme bizim delikanlılar dalga geçiyor da :)))
    güzel tabi elinde makina ile yol almak
    ben de çok severim

    YanıtlaSil
  2. Henüz kızmıyorlar maviannem

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...