Pages

23 Ekim 2010 Cumartesi

TELEFONUM



Doğumgünümde bahsetmiştim eşim telefon aldı diye. O telefon arızalı çıktı (şans işte).
O telefonla ilgili çok güzel esprilerimiz oldu ama onları burada yazmayım:)) (kociş anladı)
Bol tuşlu bir telefondu ben ise dokunmatik istiyordum bu da bahanemiz oldu. O telefonu iade ettikten sonra yeni bir telefon arayışına girdik. Samsung'un star modelinde karar kıldık. Ama ellerinde yokmuş gelmesini bekledik. Yaklaşık 15 gün önce geldi. Ben siyahını beğendim. Önceki telefonum griydi.
Dokunmatik telefona alışmak cidden zormuş. Sağolsun kocişim bütün ayarlamalarını benim için yaptı.
Yaptı yapmasına da turta sağolsun eline bir alınca bütün herşey yer değiştiriyor:)) Ayarladığım özellikleri allak bullak edebiliyor. 
3 G'si yok çok da lazım değil benim için. Çok güzel çeken Wifi'si var bunu özellikle istedik. 
Ben memnun kaldım. Kocişime tekrar teşekkür ediyorum.

1 yorum:

  1. kahkahalar atarak kullan inşallah :) mimlendim tatlı mimini almaya beklerim :) öpücükler

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...