Pages

27 Ekim 2010 Çarşamba

REKLAMLAR (Sinbo, Arnica)


Mutfak robotum var ama büyük olduğu için kullanamıyordum. Küçük birşey arıyordum. Bir soğanı, bir domatesi doğrasın  elimin altında fazla yer kaplamasın istiyordum.
Bu görmüş olduğunuz rondoyu annem hediye almıştı. Tam istediğim gibi küçük, şık ve cam oluşu çok hoşuma gitmişti. Ama istediğim randumanı alamadım. 2 domatesi bile doğramıyor bütün bütün bırakıyordu.
Sinbo'ya sorunlarımı yazdığım bir mail attım. Hemen cevap geldi. Servisimizi arayın diye. Aradım sorunumu dinlediler adresimi aldılar, koli yapın kargo gelip alacak dediler. Akşam gelen kargocuya ürünü teslim ettim.
Bir hafta sonra aşağıdaki yepyeni rondo'yu gönderdiler. Hiçbir açıklama yapmadılar ama bu hareketlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.


Çok deneme fırsatım olmadı ama umarım çok memnun kalırım.



Ama doğrayıcı almak isteyenlere Arnica'nın bu modelini kesinlikle tavsiye ederim.
 Annem kullanıyor ve çok memnun. Keşke sanada bundan alsaydım diye pişman oluyor.

2 yorum:

  1. hımmm kullanışlı bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  2. Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

    - Daniel

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...