Pages

4 Ekim 2010 Pazartesi

BOYACI GELDİ HANIIIMMMM


İtinayla her türlü boya badana işleriniz yapılır.

Bu oda bizim küçük odamız. Bir kanepe ve iki koltuk, ütü masası, çamaşır askısı gibi ıvır zıvırlarımız vardı.
Evi ilk aldığımızda da o zaman sadece Kayra vardı, 2. çocuk için ayırmıştım bu odayı. Artık Tuğranın boyu da bacayı aşınca ona bir oda hazırlamanın zamanı geldi de geçti bile. Hala bizim odamızda yatıyor da.
Koltuk ve kanepeleri verdik. Diğer ıvır zıvırlara da henüz yer bulamadık.
Odayı tamamen boşaltmış olduk.
Bu odayı biz boyarız ne var dedik. Daha önce açık yeşildi rengi ama biraz karanlık duruyordu. Şimdi ise neredeyse beyaz gibi krem oldu evet daha ferah oldu. Bir akşam eşimle geçtik başına o tavanı ve köşeleri ben ise duvarları boyadım. Çok yorucu bir işmiş yatağa nasıl attım kendimi bilemiyorum. Ama değdi doğrusu. Şimdi sıra geldi içini yerleştirmeye...
Not: Ücretsiz DYO reklamlarında oynamak olmaz  değil mi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...