Pages

7 Ekim 2010 Perşembe

HADİ

Bir insan günde kaç kez hadi der. 1 mi 2 mi ben sayamıyorum artık...

Sabah saat 6'da hadi demeye başlıyorum.

Önce eşime; hadi kalk artık
Kayra hadi uyan
Kayra hadi elini yüzünü yıka
Kayra hadi tuvaletten çık
Hadi giyin artık
Hadi kahvaltıya
Kahvaltı bitiminde hadi dişleri fırçalamaya
Hadi montunu giyin
Hadi bir çık artık kapıdan
Hadi geç kaldınız

Kapıdan çıkarlar ben derin bir ohh çekerim. Öğlene kadar rahatım demek oluyor. Öğlen Kayra'nın okuldan gelmesiyle tekrar başlarım.

Hadi ellerini yıka
Hadi ama Kayra okulun pisliğini eve taşıma
Hadi üstünü değiştir.
Hadi çıkardıklarını topla
Hadi bir git artık
Hadi diye diye ömrümü tükettin

Bu kadarla bitmiş olmuyor bunun birde akşamı var

Hadi ellerini yıka
Hadi çabuk yap her seferinde söyletme
Hadi herkes masaya yemek hazır
yemek sonrası
Hadi ellerini sürme oraya buraya çabuk yıka
Hadi ödevlerini yap
Hadi çantanı hazırla
Hadi odanı topla
Hadi yat artık
Ama hadi yatmadın hala.......

Ben mi akşama kadar yüzlerce hadi demekten helak olmuş bir vaziyette yatıyorum:))

Not: Doğrusu haydi ama ben konuştuğum gibi yazmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...