Pages

25 Ekim 2010 Pazartesi

MİMLENMİŞİM

Sevgili ÇATIKATI beni mimlemiş sağolsun. Bu kolay bir mim sadece istatistiklere bakıp yazacağız. Bakalım en çok hangi yazılarım okunmuş.

1. İlk sırada duygu yüklü yazım var fazla yoruma gerek yok. Okurken bile duygulanıyorum. HASRETLİK

2. BOYACI GELDİ HANIIIMMM yazım eş dost tarafından kıskanılan bir yazı. Hala DYO'dan reklam parası alamadım:((

3. Bu postum sağlık içerikli DİŞ TELLERİ (TERMİNATÖR) umarım bu konuda faydalanan olmuştur.

4. Bu bölümde yine bizim ufaklık var ama bu kez güldürüyor. ÇOK TEMBEL ÇOK

5. Bu ise sonunu getiremediğim yüzümün kızardığı KİLO, ŞİŞMAN, DİYET IVIR ZIVIR postum.

Benimkiler bu kadar ben de

1. annemineli

2. biyaşımadahagirdim

3. herşeydenbiraz

4. karabidikim

5. örgüoyuncakcınine

arkadaşlarımı mimliyorum, kolay gelsin:))

4 yorum:

  1. mimlenmek güzel de soruları cevaplamak zor oluyordu benim için:) ama bu sefer zor değilmiş mim, teşekkür ederim. en kısa zamanda ekleyeceğim;)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım yanıtladığın için..sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. biyaşımadahagirdim; çok komik yazmışsın.
    çatıkatı; rica ederim

    YanıtlaSil
  4. Canımın içi; mim için çok teşekkürler..Aldım kaçtım...öpüyorum....

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...