Pages

11 Ekim 2010 Pazartesi

HAFTASONUNDAN

Biraz hastalık bol kızgınlık savaş alanı gibi bir ev daha ne olsun.

Bu çocuk odası işi bizi çok yordu. 3 günde teslin edeceklerdi 17 gün oldu hala yok. Aslında yok değil. Geçen hafta hergün bizdelerdi. Ekibin biri ürünleri getirdi. Ama o ekip montaj yapmıyormuş. Diğer gün montajcı ekip geldi. Annemin anlatmasına göre uyuşuk mu uyuşuk tiplermiş. Gelmişler dolabı kurmaya başlamışlar ve abla parça eksik yarın gelelim deyip gitmişler. Annem hepsini açın onlarda da sorun olabilir demesine rağmen yok sadece bu deyip birde üstüne üstük evde sigara içip gitmişler. Bu konu annemde patladı "niye izin verdin"...

Ertesi gün tekrar geliyorlar ama bakıyorlar ki tekrar parça eksik tekrar gidiyorlar.
Bu arada durmadan da biz hem arayarak hem de bizzat giderek şikayetimizi bildiriyoruz.
Cumartesi günü sadece akşam evdeyiz diye bildirmemize rağmen 2 kez uğradık evde değilmişsiniz deniyor. Eşimde pazar sabah getirin öğleden sonra olmayacağız diyor.

Pazar saat 2'ye kadar bekliyoruz gelen giden yok. Eşim benden habersiz aramış akşama getirin diye ilçeye gittiler tamam denmiş. Ben bunları duyunca çıldırdım. Eşimle tartışmaya başladık. Çünkü ben geçen hafta iptal edelim dedim ama eşim kabul etmemişti. Tamam dedi şimdi gidince iptal ettirir başka yerden alırız.

Evden çıktık giderken aradılar biz montaja geleceğiz. Eşimde gelmeyin iptal ettiriyoruz dedi. Mağazaya gittik iptal edin. Tamam ama 15 gün sürebilir. İstanbul'dan iptal edilmesi lazım. Artık beni bıraksan oturup ağlayacaktım orada o kadar sinirlerim bozuldu.

Bunda da vardır bir hayır deyip çarşıdaki işlerimizi halledip eve dönerken. Eşim montajcı ekibi tekrar aradı. Eğer bugün herşeyiyle teslim edecekseniz son bir şans daha veriyorum gelin kurun dedi yoksa iptal ettirdim. Tamam dediler bende oh dedim ama çok uzun sürmedi. 2 dakika sonra aradılar ki çekmeceleri mavi gelmiş. Daha söyleyecek söz bulamıyorum.

Biz bu odayı ESME mağazalarından almıştık. Aldığımız ise standart turuncu renkli çok özelliği olmayan heryerde bulunabilen bir gardrop ve çalışma masası... Başka hiçbir şey yok. Bize bu iki ürünü teslim edemediler. Nasıl bir ticari anlayıştır nasıl bir düzenbazlıktır bilemiyorum. Şimdi tek derdim paramın iade edilmesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum

Bunlara Baktınız mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...